top of page

Panenka


„Jsem jenom pápěří,

holka ve větru zmítaná,

jsem volná a přece spoutaná . . .

A kdo jenom uvěří, kdo jen mi uvěří,

že už nejsem tvá,

že byla jsem jen večeří,

že byla jsem jen na spaní,

panenka hloupá na hraní . . . „

A za dveřmi tma je,

a bolest si zraje a láska si taje,

jsi můj první sníh i můj první hřích,

co jsi ještě stih´ . . .

a na chodníku bez mých vzlyků,

ještě znova nevstává má růže bílá voňavá,

má růže voňavá . . .

„A co včera bylo mi drahé,

dnes leží tu docela nahé,

jenom tak nahé a bez příkras . . .

a kde ten anděl je?

Tak kde teď je?

ta spása mých spás, má jediná, teď?

když nejsem nevinná . . .

„Jsem jenom pápěří,

holka ve větru zmítaná,

jsem volná a přece spoutaná . . .

A kdo jenom uvěří, kdo jen mi uvěří,

že už nejsem tvá,

že byla jsem jen večeří,

že byla jsem jen na spaní,

panenka hloupá na hraní . . . „

Kdo jen mi zahojí,

mý srdce v tom mým pokoji,

kdy přijde druhý sníh, s ním druhý hřích,

kdo uslyší můj smích . . .

když na chodníku bez mých vzlyků,

ještě znova nevstává má růže bílá voňavá,

má růže voňavá . . .

„A co včera bylo mi drahé,

dnes leží tu docela nahé,

jenom tak nahé a bez příkras . . .

a kde ten anděl je?

Tak kde teď je?

ta spása mých spás, má jediná, teď?

když nejsem nevinná . . .

„Jsem jenom pápěří,

holka ve větru zmítaná,

tak volná a přece spoutaná . . .

Tak kdo jenom uvěří, kdo jen mi uvěří,

že už nejsem tvá,

že byla jsem pouhou večeří,

ta panenka hloupá

na spaní

tvá naivní holka

k čemu?

no, na hraní . . .

a už není . . .

už není . . .

už není . . .

Související příspěvky

Zobrazit vše
FACEBOOK BLOG FANY
  • Black Facebook Icon
NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY
PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY
NEJPOPULÁRNĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY
bottom of page