top of page

Jedna kapsa prázdná

Mám jednu kapsu prázdnou

a ve druhý jen drobky

co zbyly od snídaně.

Ach lásko, ty nedívej se takhle na mě . . .

Mám jednu kapsu prázdnou . . .

Mám jednu kapsu prázdnou

a ve druhý samý trny

a něžností tak málo.

Ach lásko, to krásný se nám jenom zdálo . . .

Mám jednu kapsu prázdnou . . .

Mám jednu kapsu prázdnou

a ve druhý to mý

srdce dneska shoří.

Ach lásko, ten hrad z písku se nám boří . . .

Mám jednu kapsu prázdnou . . .

Mám jednu kapsu prázdnou

a nevím

co s tou druhou?

Víš, jsem jak ta malá . . .

i těch ptáků jsem se ptala . . .

a tak já dneska

jemně tě

ach, lásko moje

z tý druhý

do větru vysypala . . .

mám všechny kapsy prázdný . . .

Za foto děkuji MIRA Photography www.facebook.com/miraaphotography?fref=ts


Související příspěvky

Zobrazit vše
FACEBOOK BLOG FANY
  • Black Facebook Icon
NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY
PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY
NEJPOPULÁRNĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY
bottom of page