top of page

Pro dobrotu na . . .

Nevím, jak jste na tom vy s dobrotou, ale já dost dobře. Fakt mě to baví, být dobrá. Každé ráno se už strašně těším, co dobrého zase dneska vykonám. To vstanu a pečlivě se rozhlédnu kolem sebe, a to by v tom byl čert, abych něco neobjevila. Tuhle se mi ale stalo něco hrozného! Vstala jsem a nic! Pečlivě jsem se rozhlédla ještě jednou a pak pro jistotu ještě desetkrát . . . Pořád nic. Znervózněla jsem. Hned jsem věděla, že to není dobrý. Obvykle se ráno obleču, nasnídám, hodím na sebe obličej, ale dneska jsem tak nějak cítila, že ty věci zrovna nejsou důležitý a vyrazila nalehko. Ano, ano, tam někde venku na mě čeká něco nebo někdo, kdo mě potřebuje! A hle!, v parku se tu válí spousta odpadků. Neváhám ani minutu, popadnu igelitku, co se tam taky válí, pokleknu a jedu. Tedy jako že uklízím. Opravdu mi to jde od ruky. Igelitka je za okamžik plná bor . . nepořádku. Uf, a hotovo! Mám zase ten super pocit, že jsem udělala dobrý skutek! Tak a ještě, kde je ten odpaďák?


Paní! Slyším za sebou mladý mužský hlas. Když jsem se otočila, otočilo se se mnou skoro všechno. Byl fakt k sežrání! Vysokej pěknej a navíc, víte, já zbožňuju uniformy. Ano?, dokázala jsem svůj alt překomponovat do zvonivého sopránu. Nepotřebujete pomoc? Ach, od tebe s čímkoli, brouku, v mém mozku soprán rovnou zatrylkoval . . . Ve skutečnosti jsem jen mlčela a trochu jsem se i zastyděla, když si mě tak prohlížel. Ach, uvědomila jsem si totiž, že jsem se ráno ani neučesala . . . Lehce jsem si prohrábla vlasy a omluvně jsem se na něj usmála. Už to mám vyzkoušené, to zabírá vždycky. A zabralo. Pojďte, pomůžu vám, usmál se tak mile. A udělá vám to opravdu radost? podívala jsem se na něj zkoumavě. Vopravdu, budu mít díky vám hezkej celej den, ujistil mě. Tak jo, a strčila jsem mu tu igelitku s bor . . . nepořádkem. Ještě jsem se naposled pečlivě! rozhlédla kolem. Ano, ano, v pořádku, nikde ani pohozenej vajgl. Tak, můžeme . . .

. . .

Haló, psychiatrie? Čus, Franto, mám tu dneska jednu zmatenou skoro nahou paní s pytlem odpadků, válela se tam po parku, můžu ti jí tam hodit? . . .

Související příspěvky

Zobrazit vše

Motýl

FACEBOOK BLOG FANY
  • Black Facebook Icon
NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY
PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY
NEJPOPULÁRNĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY
bottom of page