top of page

Na louce fiala

Na louce roste fiala,

ach, jak jsi mě, má milá, čekala,

jiný má hubičky nejsladší,

co měl já od tebe nejradši . . .

Na louce uvadá fiala,

ej, můj milý, nač bych tě čekala,

ty sedm let budeš bojovat,

já sedm let jiného milovat . . .

Na louce suchá fiala,

ach, proč jsi mě, má milá, nechala,

to těžké bude mé spaní,

tam na vojně bez milování . . .

Na louce roste bodláčí,

ej, můj milý, já děvče jsem jinačí,

v bitvě ty budeš si stýskat,

já s bohatým na svatbě výskat . . .

Na louce samé bodláčí,

ach, bohatství to k lásce nestačí,

že já jí měl plné dlaně,

pak vzpomeň si, má milá, na mě . . .

Za foto děkuji MIRA Photography www.facebook.com/miraaphotography?fref=ts

Související příspěvky

Zobrazit vše
FACEBOOK BLOG FANY
  • Black Facebook Icon
NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY
PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY
NEJPOPULÁRNĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY
bottom of page